onsdag 7. januar 2015

Laks på spinat med soyasjy

Har bestemt meg for å teste ut hele det siste heftet fra Rema 1000. Det er for tiden in å abonnere på matkasser. Men hvem trenger vel det når man kan laste ned en app med både oppskrifter og handlelister? Det er enklere enn noen gang å planlegge ukemeny.


Dette er laks på spinat med soyasjy og oppskriften finnes her
Virkelig en nydelig middagsrett som faktisk også kan brukes til gjestemat. Utrolig gode smaker sammen. Måtte justere litt pga manglende ingredienser. Jeg fant ikke bladspinat i butikken, derfor måtte jeg kjøpe frossen spinat. De hadde  heller ikke sesamolje til dressingen, jeg hadde litt sesamfrø istedetfor og litt ekstra olje og soyasaus. Dressingen brukte jeg kald og det ble mye til overs som jeg nå oppbevarer i et glass i kjøleskapet og har dermed dressing til salater og lignende. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar